انواع ورقهای شیروانی به کار رفته در سقف منازل ویلانما

بیوگرافی , موسیقی پاپ , بیوگرافی افراد معروف , سلین دیون , خواننده , زندگی سلین دیون , خواننده ایرانی , خواننده پاپ , خواننده مشهور , زندگینامه شکیرا , شکیرا خواننده , بیوگرافی , خواننده جوان , سینا شعبانخانی , سبک پاپ ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

مجله خبری تخصصی موسیقی
به مجله خبری تخصصی موسیقی خوش آمدید

جمعه 16 آبان 1399

انواع ورقهای شیروانی به کار رفته در سقف منازل ویلانما

موقعیت ویژه این شهر باعث شده تا تولید این محصول بیشتر شود. از آنجا که این شهر در طول و عرض جغرافیایی خاصی قرار دارد، میزان بارندگی زیاد و مداوم است، بنابراین نیاز به یک ورق بادوام احساس می‌شود. این محصول در دو عرض 100 و 125 سانتی متر با ضخامت 50٪ تولید می‌شود. البته لازم به ذکر است که راندمان مفید هر یک به گونه‌ای است که عرض خام 125 سانتی متر با بهره وری از 113 سانتی متر بهره وری مفید 100 سانتی متر خواهد داشت. همچنین ورق خام ژنو با عرض 100 سانتی متر دارای خروجی 90 سانتی متر با راندمان مفید 80 سانتی متر خواهد بود. مرحله این دستگاه جهت برش این محصول 25 سانتی متر است و مشتری برای سفارش طول ورق ژنو باید از ضریب 25 استفاده کرده و سفارش دهد.

ورق طرح سفال پالرمو

این برگه از ایتالیا بوده و برای اولین بار توسط پالرمو مورد استفاده قرار گرفته است، به همین دلیل نام این شهر روی این محصول قرار می‌گیرد. پایه این محصول یک ورق گالوانیزه رنگی است که با پوشاندن رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. رنگ‌ها از دو طریق برای این ورق‌ها اعمال می‌شوند. یعنی یک طرف به ضخامت 20 تا 25 میکرون و طرف دیگر به ضخامت 7 تا 15 میکرون نقاشی می‌شود. ورق‌های بام پالرمو در دو اندازه ساخته شده است یعنی عرض 100 و 125 سانتی متر که به ترتیب 84 و 100 سانتی متر مفید هستند و بقیه در هنگام برش از بین می‌روند. این محصول در 15 تن و از 30 صد میلی متر تا 70 صد میلی متر تولید می‌شود. طول این محصول به دلخواه مشتری قابل سفارش است.

ورق طرح سفال پرچین

این محصول از زیبایی خاصی برخوردار است و در هنگام نصب بسیار شبیه به آجر است. پرچین قابلیت اجرای با پروفیل و چوب را دارد و برای عایق بندی آن می‌توان از فایبرگلاس یا پشم سنگ استفاده کرد. این ورق از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به ورق وارداتی Decra است. فرایند رنگی این ورق به صورت پودری بوده و در ابعاد 1000 میلی متر و عرض 460 میلی متر در دسترس است.

ورق طرح شادولاین

 این محصول یک ورق مخصوص است، اگرچه یکی از ورق‌های شیروانی است، اما همچنین در دسته ورق‌های راه راه قرار دارد و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. این محصول از ورق‌های خم به شکل سایه‌ها و خطوط ساخته شده است. ورق گالوانیزه رنگی با ضخامت بین 0.3 تا 0.7 میلی متر و قابل سفارش به طول دلخواه مشتری می‌باشد. این محصول از نظر زیبایی بسیار محبوب است و در بین تمام ورقهای شیروانی ، ورق شادولاین از نظر نمای زیبایی و زیبایی بیشترین طرفداران را دارد. قیمت این محصول نسبت به سایر ورق‌های بام از جمله ورق‌های دامپا گران‌تر است.

ورق ذوزنقه‌ای

آن‌ها ورق گالوانیزه رنگی را به صورت مربع خم می‌کنند و با شکل خاصی که به آن می‌دهند، ورق ذوزنقه‌ای ذوب آهن را ایجاد می‌کنند. این محصول بیشتر در ریخته‌ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی در بعضی از مزارع و اراضی بزرگ، از ورق‌های ذوزنقه‌ای به عنوان نرده‌های اطراف زمین استفاده می‌شود. عرض این محصول 100 و 125 سانتی متر به دو شکل است که ضخامت آن بین 0.04 تا 0.06 میلی متر متغیر است.

ورق کرکره سینوسی

این محصول یکی از ورق‌های شیروانی قدیمی گالوانیزه است که به دلیل امواج دایره‌ای آن به ورق سینوسی گفته می‌شود. در گذشته از ورق‌های کرکره آهنی استفاده می‌شد و از آنجا که دوام چندانی نداشت و به سرعت پوسیده می‌شدند، مردم به تدریج آنها را چرخانده و تا زمان تولید ورق‌های سینوسی از آنها کمتر استفاده می‌کردند. این ورق‌ها با رنگ گالوانیزه شده و باعث افزایش خوردگی و خوردگی ورق می‌شوند. از عرض این ورق، آن‌ها به امواج ساخته شده و فرم سینوسی را تشکیل می‌دهند. از نظر قیمت، این نوع ورق یکی از ارزانترین اشکال است و از آن به عنوان سقف حصار و سیب استفاده می‌شود. با توجه به این برگه، لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی برای سفارش وجود ندارد و از نظر طول، هر منطقه‌ای که مورد نظر مشتری باشد، قابل استفاده است.

ورق لمبه یا ورق دامپا

لامبه یکی از معدود ورق‌های بام است که علاوه بر گالوانیزه بودن، نوع آلومینیوم یا روغن آن نیز تولید می‌شود. این محصول می‌تواند بسیار ظریف و باریک باشد. ضخامت سد بین 0.4 تا 1.25 میلی متر است که برای سقف داخل ساختمان، پوشش دیوار، سقف شیروانی و 3. استفاده می‌شود. این محصول می‌تواند به دو شکل سنتی و رول شکل تولید شود. به عنوان مثال، ورق‌های سنتی Dampa با دستگاه پرس به طول 2 و 2.5 متر تولید می‌شوند، اما ورق‌هایی که به صورت رول تولید می‌شوند توسط مشتری سفارش می‌شوند. این برگه با دو نوع مختلف قابل اتصال است. نحوه اتصال این ورق به سازه جوش داده شده و پرچ شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،



نوشته شده توسط Nancy در ساعت 3:5

به مجله خبری تخصصی موسیقی خوش آمدید.
ایمیل مدیر :


خبرگزاری تحلیلی هیلی بیلی
بانک شماره تلفن






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::